x м. Одеса, вул. Ніжинська, 46

+38 048 789-07-92, +38 098 403-56-50

Поради

Поради

Ми у Facebook
  • Відгук про роботу нашого центру

    Публікуємо текст відгуку: Вероника добрый день. Вам Письмо-благодарность от всей нашей семьи – Милочка закончила полноценный год обучения в немецкой специализированной школе – это огромный этап в нашей жизни – в прошлом году мы учились полгода т.к. нас взяли в школу только в декабре. Школа на чисто немецком языке – ни одного слова по русски […]

    Докладніше
  • Щоб запустити мовлення, треба спочатку навчити дитину володіти своїм тілом

    — Ви працюєте з дітьми, які мають мовленнєві проблеми, зокрема й з невербальними. Причому це часто не просто затримка мовлення, а порушення розвитку в цілому. Не секрет, що у професійному середовищі такі випадки називають «складними» і далеко не всі фахівці готові до такої роботи. Які методи, виходячи з вашого досвіду, найефективніші у таких складних випадках? […]

    Докладніше
  • Дитячий невролог – участь невролога у корекційній роботі

    У корекційній роботі з дітьми з особливостями розвитку важлива співпраця – сім’ї, педагогів, медиків, спеціалістів різного профілю (логопедів, дефектологів, психологів). Тепер у Центрі LOQUAR можна отримати кваліфіковану консультацію дитячого невролога – ми раді представити Альбіну Тертишну, лікаря І категорії, яка працює у Міській дитячій лікарні    ім. Б.Я. Рєзніка з 2004 року. Вона розповіла про те, […]

    Докладніше
  • Сенсорна інтеграція та спеціальна терапія

    Здатність організовувати сигнали, що надходять від різних органів чуття, у цілісний образ, який забезпечує чуттєве орієнтування в навколишньому світі, зокрема, у повсякденних ситуаціях, називають СЕНСОРНОЮ ІНТЕГРАЦІЄЮ. Прояв здатності до сенсорної інтеграції нерідко визначає наше сприйняття дитини, її поведінки. Наприклад, якщо ми хочемо зрозуміти, чи слухає нас дитина чи ні, ми перевіряємо, чи дивиться вона на […]

    Докладніше
  • Розшифровка мовленнєвих захворювань

    Є порушення звуковимовлення: мовлення дитини нерозбірливе і незрозуміле, дитина неправильно вимовляє звук, до підліткового віку зберігалося неправильне звуковимовлення (картавість, шепелявість та ін.). Дислалія – ​​у дитини нормальний слух, достатній словниковий запас, він правильно будує речення, не допускаючи граматичних помилок, але при цьому вимовляє звуки по-дитячому, як маленький. При дислалії звуки можуть спотворюватися, замінюватись на інші, […]

    Докладніше
  • Допомога невролога при мовленнєвих порушеннях

    Ще десять років тому особлива увага до мовлення дитини акцентувалася у трирічному віці. Це було зумовлено тим, що мовлення – когнітивна функція, що поєднує мислення та розуміння. Але з розвитком технологій ситуація змінилася, і тепер уже до першого року життя можна зрозуміти, чи є у дитини проблеми з мовленням чи хвилюватися не варто. Так, в […]

    Докладніше
  • Від чого залежить правильне вимовляння дітей

    Нормальне мовлення здійснюється завдяки мовленнєвому слуху, мовленнєвому диханню та артикуляції. Щоб навчитися правильно вимовляти звуки, дитина повинна вміти точно сприймати їх у слух. Ця здатність правильно «чути» і пізнавати звуки називається мовленнєвим слухом. Мовленнєвий слух чимось схожий на музичний. Завдяки музичному слуху дитина може відрізняти один музичний звук від іншого, завдяки мовленнєвому слуху він розпізнає […]

    Докладніше
  • Кінезіотейпування та проблеми мовлення

    Що таке тейпи? Це кольорові еластичні смужки з бавовняних тканин з нитками нейлону всередині та медичним клеєм. Їх використовують для впливу на м’язово-зв’язувальний апарат, лікування за допомогою тейпів давно та успішно практикують спортсмени. Чим може допомогти кінезіотейпування дітям з порушенням мовлення (зокрема з особливостями розвитку)? Такі порушення характеризуються непробуденими нервовими зв’язками між мозком та артикуляційним […]

    Докладніше
  • Як попередити дефектне вимовлення у дитини

    Насамперед потрібно усунути у дитини основні причини формування неправильної вимови: Поліпшити у нього рухливість мовленнєвих органів. При невеликому порушенні рухливості мовленнєвих м’язів потрібно виконувати лише основний комплекс гімнастики артикуляції. При більш серйозному порушенні рухливості мовленнєвих м’язів (дизартрія середнього ступеня тяжкості) — додатково комплекси вправ, розраховані постановку шиплячих, свистячих і звуку [р] (ці вправи можуть бути […]

    Докладніше
  • Ігротерапія для дітей з особливостями розвитку як досвід взаємодії

    Гра допомагає дітям з особливостями розвитку прожити реальну ситуацію в адаптивній обставині, навчитися застосовувати та узагальнювати академічні навички – рахунок, читання, лист. Особливо це важливо для дітей із РАС (розлади аутистичного спектра). Сьогодні вони становлять більшість наших підопічних. І кожен із таких дітей — по-справжньому особливий, тобто не схожий на інших, кожен має свій процес […]

    Докладніше
  • Бломберг терапія ритмічним рухом: відновлення через первинні рефлекси

    Перші рефлекси дитини спрямовані на те, щоб навчитися відчувати своє тіло: відчуття руху та становища (пропріоцепція), сенсорика (зір, слух, тактильність, смак тощо). Бломберг терапія побудована на роботі з неінтегрованими примітивними рефлексами, що активізуються за допомогою ритмічних вправ. Автор цієї методики психіатр Харальд Бломберг сам відчував труднощі з моторними функціями після перенесеного в дитинстві поліомієліту. Його […]

    Докладніше
  • Як розпізнати мовленнєві проблеми у дитини

    Ознаки неправильного розвитку мовлення у дитини 3-х років Дитина не звертається до дорослих із запитаннями або за допомогою, не користується мовленням і в результаті «все робить сама» Словниковий запас обмежений, не може назвати відомі предмети. У дитини немає бажання повторювати за дорослими слова та фрази або вона робить це неохоче. Дитина однаково спілкується зі знайомими […]

    Докладніше
  • Floortime: формування базових етапів розвитку

    Популяризація методик роботи з аутичними дітьми, крім позитивного ефекту, одночасно призвела до того, що найчастіше спотворюється та спрощується розуміння основ кожного методу. Зокрема, floortime (флортайм) – це не просто гра на підлозі в те, що захоче дитина. Цей метод має чітку мету та наукову основу. Методика Floortime спрямована на формування емоційної взаємодії дитини з оточуючими […]

    Докладніше