Нейрокорекційна допомога від LOQUAR
Корекційний процес передбачає повернення назад в онтогенез (за принципом що заміщує онтогенезу А.В. Семенович, Б.А. Архіпова) і нове вибудовування програми психічного розвитку. У ході заняття стимулюється біологічно правильний руховий стереотип дитини, активізується психомоторна програма розвитку з урахуванням її поверховості методом В. Войта (стабілізація рівноваги, перевороти, повзання з поступовою вертикалізацією).
Методика що заміщує онтогенез спрямована на усунення причин відхилення. Даний вид корекції тривалий за часом, вимагає значних енерговитрат, але ефективніший у порівнянні з симптоматичною корекцією, оскільки одні й ті ж симптоми можуть мати зовсім різну природу, причини, психологічну структуру порушення. Корекційно-розвивальний процес побудований так, що на перших етапах занять відбувається навмисне «зменшення віку» дитини з подальшим опрацюванням усіх етапів психічного та фізичного розвитку дитини.
До основних корекційно-розвивальних напрямків програми можна віднести:
- Розвиток стовбурових структур та вестибулярна – моторної координації (основа працездатності, тілесного здоров’я та імунітету);
- розвиток великої та дрібної моторики;
- розвиток соматогнозису (сприйняття тіла);
- розвиток сенсорних систем (зір, слух, нюх, дотик, смак);
- розвиток когнітивної сфери (пам’ять, увага, мислення, сприйняття, самоконтроль та саморегуляція тощо);
- розвиток комунікативної сфери (спілкування).
Зв'язатися з нами