Зал ЛФК
Говорячи про корекційну роботу, фахівці Центру впливають на тіло не просто механічно, а всередині дружнього спілкування чи гри, на «куражі»! Без яскравих, позитивних емоцій не можна!
Інновацією у роботі Центру стала спеціально розроблена психологами, логопедами та дефектологами система ігор та вправ з тілесно – орієнтованої терапії відповідно до лексичних тем, з метою чуттєвого пізнання світу. Оскільки основна рекомендація для батьків щодо корекції рухової сфери – це занурення дитини в ритм, ми супроводжуємо ігри короткими віршами. Навіть власна мова педагогів ритмізована!
Ось деякі вправи, використовувані педагогами центру, враховуючи рівні побудови рухів, описаний Н.А. Бернштейн.
Рівень А – почуття СЕБЕ, глибока чутливість, тонус. Найпотужніший рівень! Для того, щоб активізувати даний рівень, використовуємо, на наш погляд, ефективне приймання включення батьків у заняття, що розвиває, з метою тонічного об’єднання батьки – дитина, педагог – дитина на основі якої будується психологічне поняття — ДОВІРА.
Рівень В – розвиває почуття себе в русі, виходять рухові автоматизми.
Цей рівень весь занурений у рух, неможливість рухатися викликає страх. Для того, щоб активізувати даний рівень, застосовуємо ігри, спрямовані на стимуляцію рухових автоматизмів.
Рівень С — рівень простору: себе у просторі та рух у просторі.
Ігри та вправи цього рівня спрямовані на освоєння навколишнього простору. Це і хованки, наздоганяння, подолання смуги перешкод з м’яких модулів, ігри на розвиток сенсорної чутливості. На рівні зір і слух орієнтують дитину в просторі, стежать за метою та активно досліджують. Для того, щоб активізувати цей рівень, використовуємо ігри на розвиток сенсорної чутливості.
Зв'язатися з нами