Аутизм: реабілітація та допомога від LOQUAR
Незважаючи на те, що деякі дослідники наполягають на тому, що сьогодні існує пере діагностика аутизму, зростання кількості дітей з аутистичними розладами підтверджено статистикою в різних країнах світу. І поряд із з’ясуванням причин появи цього порушення одним із найважливіших завдань є реабілітація дітей аутистів. Хоча саме слово «реабілітація» має на увазі відновлення втрачених навичок, що у разі аутизму не зовсім правильно. Адже більшості навичок доводиться навчати, а чи не відновлювати їх. З усім тим, це стійкий вираз, який часто використовують як аналог для корекційної роботи з аутичними дітьми.
Центр LOQUAR надає кваліфіковану допомогу у корекції дитячого аутизму: від комплексної діагностики до ефективних методів корекції.
Наш Центр LOQUAR було створено у 2014 році. Спочатку нашою основною метою була робота з мовленнєвими порушеннями у дітей та дорослих. Саме тому ми вибрали назву Центр розвитку та відновлення мовлення. Однак згодом ми розширили спектр послуг, оскільки побачили наскільки високою є потреба в комплексній реабілітації (корекційній роботі) дітей аутистів. Саме системний підхід, співпраця фахівців різних напрямків у рамках індивідуально складеної програми забезпечує найпомітніший результат. Ми не використовуємо назву «реабілітаційний центр для дітей аутистів», тому що займаємося абілітацією (адаптацією) дітей із розладом аутистичного спектра та іншими порушеннями розвитку.
Професійна допомога дітям з аутизмом украй необхідна. Сьогодні корекційна педагогічна робота визнана єдиним реально дієвим методом, який допомагає адаптувати та соціалізувати дитину з порушенням розвитку. Наша мета — всебічний розвиток кожної дитини через її можливості. Ми віримо у здібності наших дітей і знаємо, що прогрес іноді досягається дуже важко, але він можливий завжди.
Методи реабілітації від LOQUAR
Ми використовуємо різні методики, які отримали визнання фахівців у різних країнах та показали найкращі результати на практиці:
- АВА-метод;
- Бломберг терапія;
- комплекс вправ щодо розвитку сенсорної інтеграції;
- мозочкова стимуляція;
- Монтессорі-педагогіка;
та ін.
Але кожен метод — це лише інструмент, за допомогою якого ми намагаємося зрозуміти кожну дитину, вивчити її особливості та підібрати відповідний формат для реабілітації. Аутизм проявляється найрізноманітнішими способами, тому може бути єдиної уніфікованої системи для корекційної роботи. Тому ми постійно вивчаємо нові методи та досвід колег з інших країн.
Зв'язатися з нами