Супровід дітей із проблемами поведінки
Психологічна допомога дітям з раннім дитячим аутизмом не повинна обмежуватися консультуванням та психолого-корекційними заняттями. Ефективність корекції значною мірою залежить від роботи соціально-психологічного середовища, що оточує дитину чи підлітка.
Мета інклюзивного супроводу дітей з проблемами поведінки полягає в наступному: у рамках навколишньої дитини середовища створити умови для максимального, в даній ситуації, розвитку та навчання шляхом активного впливу наших фахівців на соціальні умови, в яких живе дитина.
Наша практика довела, що найбільш ефективно корекція відбувається, коли з’єднуються зусилля одразу кількох фахівців:
- Корекційного педагога (терапіста)
- нейропсихолога
- психолога
- логопеда
Саме мультидисциплінарна команда нашого центру, поєднуючи воєдино зусилля з батьківською турботою та любов’ю, створює умови для успішного просування атипової дитини до соціуму
Зв'язатися з нами